zaterdag 20 oktober 2007

Beoordeling periode 1

Het is zover. De eerste periode is voorbij en natuurlijk de eerste beoordeling ook. Wij hebben een 7 voor het project gekregen. Onze eindproduct was een video van de Kruisstaat maar het gaat eigenlijk over het hele proces. Voor deze weblog heb ik een 6 gekregen. Ik moet inderdaad meer over de studie schrijven en mijn activiteiten daarbinnen.

Als ik een tekst moet schrijven, kost het veel tijd. Ik moet altijd Nederlanders zoeken die mijn inventieve Nederlands willen corrigeren en waarna ik het zonder veel fouten kan publiceren. Gelukkig doet mijn vriendin het heel graag en zonder “Gemaar”. Het is geen smoesje hoor. Ik moet sowieso meer aandacht aan de weblog besteden.

Voor de andere competenties heb ik een “V” (voldoende) gekregen en ik heb zelfs een “G” (goed) voor experimenteren met beeld en techniek. Er is een weblog gemaakt waarop o.a. foto’s van de eerste beoordeling te zien zijn. http://beoordelingdtf1.blogspot.com/
In het algemeen ben ik tevreden met het begin van de studie. Ik verwachtte dat het moeilijker zou worden met mijn beperkingen met de taal en cultuur, maar tot nu toe valt het mee. Ik ben benieuwd naar de volgende opdracht.

Geen opmerkingen: