zondag 30 augustus 2009

AV - Het derde jaar


29 augustus

MENS EN BEELD

Opdracht:

Maakt een korte film over een persoon. Dit documentaire onderwerp vraagt om de ontwikkeling van een beeldende strategie met een verhalende intentie. De film heeft een lengte van 5-7 minuten.

Focus:

Narratief, vertelperspectief, vertoningcontext (the black box), portret, mix feit en fictie, regie en samenwerking.

Beoordelingscriteria:

Documentair filmplan

Research en productieverslag

Reflectie op de eigen rol binnen samenwerkingverband

Brainstorming in progress.....


30 september

*Filmplan update 21 oktober







Video / Freeze frame







Nu aan het puzzelen...


15 oktober

First serious cut

De Laatste dagen heb ik aan een nieuwe versie van de eindmontage gewerkt. Mijn lieve dochter van vijf manden maakt het niet makkelijk maar iedere vrije minute heb ik aan de montage besteed.






16 oktober

Second serious cut


Ik heb even afstand genomen en ook een paar mensen laten zien (kijkers en makkers) Nuttige commentaren dus nog een nieuwe versie:






18 oktober
Third serious cut

Afgelopen zaterdag heb ik mijn videoportret gepresenteerd. Ik kreeg nog een paar tips van de docenten van Academie. Dus een nieuwe versie komt eraan.


20 oktober


FINAL






Periode afgelopen.

De DVD