maandag 17 maart 2008

Speed touch

Onzichtbare netwerken met mensen die je helemaal niet kent. Dat klink wel eng, bizar, grappig maar het kan zelfs erotisch zijn. Ik heb een aantal stappen genomen, denk ik, terwijl ik af en toe blokker. Je hebt in je hoofd sommige foto’s en als je de foto’s gaar maken, kloppen ze niet helemaal met wat je in gedachten hebt. Mmmm…

Het is sowieso goed om jouw werk met andere mensen te bespreken. Zo krijg je een ander gezichtspunten over je eigen werk en vooral tips. Ik heb ook veel foto’s van andere mensen op flickr.com gezien. Mensen die bezig zijn om handen te fotograferen. Ik verbaas me hoeveel mensen gefascineerd zijn door handen.

In de bespreking met Bart en Mels krijg ik een ander perspectief van mijn concept. Crop, crop crop! Meer focus op de handen lijkt me een goede tip. De commentaren vond ik nuttig want mijn concept blijft nog steeds staan. Nu ben ik bezig met de macrolens en de telelens. Even kijken welke de beste prestatie heeft.

Geen opmerkingen: