woensdag 20 februari 2008

Eurotour 2008

De volgende opdracht is al bekend. Een verhaal maken van een object, het lijkt me wel een uitdaging want het is zo open dat het alles kan zijn. Voor de groepsopdracht hebben we al een idee in ontwikkeling. We moeten een goede planning maken want er zijn alleen vier weken. Voor mijn fotografische opdracht heb ik iets bedacht:

Overal ter wereld zijn munten.
Munten gaan overal ter wereld heen en terug.
Heen en terug gaan maakt altijd verhalen.

Dus ik ga een verhaal van een munt (één euro) die heen en terug gaat vertellen.


1 Spaanse euro 2003


8 reales van zilver van Carlos II (1665-1700)

Waar zijn deze munten geweest? Welke verhalen kunnen ze vertellen? Met welke mensen hadden ze contact?

Het probleem is de juiste manier vinden om één verhaal te vertellen maar dat is natuurlijk de bedoeling...

Daar ga ik dan…

Geen opmerkingen: