zondag 25 november 2007

Zoom Experience 2007 / Jaarbeurs Utrecht

ZOOM.experience was een fotografie-evenement in de Jaarbeurs in Utrecht en werd door meer dan 17.500 consumenten bezocht. Het was een interactief evenement waar doen en leren centraal stonden. Maar eigenlijk was het een groot marketing evenement. Ik heb er zelf een statief gekocht hahaha...

Ik vond het leuk om te kijken hoeveel mensen belangstelling voor fotografie hebben. Zulke evenementen hebben als hoofdzaak om mooie plaatjes te maken, een paar tips van softwares zoals Photoshop te krijgen en het verkopen van apparatuur. De betekenis van de fotografie of het standpunt van de fotograaf is minder belangrijk, als je een mooi plaatje kan krijgen in plaats van een foto waarbij de toeschouwer vraagtekens kan zetten.

Mooie foto’s vind ik ook leuk om proberen te maken. In vergelijking met eten, is net als Mcdonals gaan eten in plaats van gezonde groente thuis. Je weet dat het niet goed voor jou is maar af en toe is het wel lekker.



Geen opmerkingen: